Post by threadriespigitab on Mar 12, 2022 4:10:55 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Netflix ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Netflix IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder øker edelstener ▞▞▞
▞▞▞ Netflix 2022 version ▞▞▞
Fortsetter å logge ut kontoen når du fortsetter til neste episode, slik andre rapporterte. Det nest mest skuffende elementet i appen er mangelen på anbefalinger på Android TV og manglende bruk av det opprinnelige tastaturet som gjør det mulig å lime inn passordet fra fjernkontrollen og har generelt bedre brukervennlighet ved å tillate inndata fra fjernkontrollen i stedet for å måtte flytte og klikke hver bokstavskifte og skifte. Selv om det er andre ting som visning av 4:3-video med grå gradient på sidene der dette er annerledes enn hvordan selv Chromecast viser svart i stedet. Det grå er distraherende og irriterende. Jeg skulle ønske at køadministrasjonen ville være tilgjengelig utenfor appen i anbefalingene for å se eller en opprettet brukergenerert kø som Google TV hadde i PrimeTime-appen der jeg oppretter den én gang og ser innholdet uansett hvor jeg har tilgang i stedet for låst inne Netflix.
Netflix Забава qixa
Netflix Aliwan tmi
**Oppdatering** krasjer FORTSATT siden 3. oktober 'feilretting'. Veldig frustrerende!! Appen er veldig buggy siden den siste oppdateringen til min Nexus Player. Jeg avinstallerte og installerte Netflix på nytt, og det fungerte i 10 minutter og krasjet. Vennligst fiks!! Jeg betaler for denne tjenesten!! Takk
Ingen ba deg ta med ditt eget tastatur, vennligst stopp
Dette er definitivt den beste og mest pålitelige streaming-appen. Jeg trenger aldri å abonnere på nytt uten grunn (takk Disney og Binge) eller starte enheten på nytt etter at en film krasjer. Og bufring.. aldri. Godt gjort folkens.
Netflix Aliwan sor
Denne versjonen fortsetter å logge meg ut, fjerner autoriseringen av enheten og tvinger meg til å logge på igjen, noe som ikke ville vært like dumt, hvis de også ville tilby smartlock på Android TV. Noen ganger krasjer det og setter meg over i oversikten.
Den siste oppdateringen på SEP3 krasjer appen før den starter på Nexus Player. Jeg bruker Android M utvikler forhåndsvisning 3
Fungerer ikke på Xiaomi Mi Box. Jeg får stadig en feilmelding etter 10-20 sekunder etter å ha sett en film.
Logger ut konstant. Dolby digital fungerer ikke (Pioneer 1021k mottaker). Helt ubrukelig. Har gått tilbake til å bruke Chromecasten min som fungerer fint med Dolby Digital, men vil egentlig ikke trenge telefonen min for å se på TV.
Fungerer ikke lenger med talesøk på toppnivå på AndroidTV. Ikke flere Netflix-resultater på Google Nå-søkekort. Appen skulle få "in app" talesøk, men nå ingen talesøkeresultater i det hele tatt. (Plex og Hulu fungerer)
Fiks integrasjon med Google TV (Chromecast-guide/grensesnitt). Hvorfor dette ble deaktivert er utenfor meg, vi burde bevege oss fremover ikke bakover.
Det vil ikke lagre kontoinformasjonen min og tvinger meg til å logge på hver gang jeg bruker den.
Spiller ikke video på Mi Box 3 eller noen Android-boksversjon med denne versjonen av Netflix installert. Trykk på spill av en video, det ser ut til at den lagrer den. Deretter feiler det med "Vi har problemer med å spille av denne tittelen akkurat nå. Prøv igjen senere eller velg en annen tittel." (tvq-mp-100)
Den grunnleggende funksjonen liker "Spol 10 sekunder tilbake" når du trykker tilbake pilen på fjernkontrollen er ødelagt i så lang tid. Det har aldri blitt fikset etter mange appoppdateringer.
Det fungerte fint før, men med hver oppdatering har problemene økt. Nå kan ikke nexus player netflix-appen spille av en hel episode ~45 min. uten å krasje. Før det vil den gå til svart skjerm med lyd som fortsetter og deretter gå tilbake til normal skjerm. Til slutt krasjer den til og med selve nexus-spilleren, så bare en omstart vil bringe tilbake enheten. Dette begynner å bli en avtalebryter for min nexus-spiller, siden netflix er 90 prosent av det vi bruker det til. Kommer sannsynligvis tilbake til chromecast snart med mindre dette er fikset.
Hvor ble det av informasjonsknappen for kringkastingskvalitet på Philips PUG7100 TVer? "i"-knappen fungerte inntil for noen dager siden.
Etter at det fungerer bra. Nå krasjer det hele tiden igjen. Kvaliteten er ikke bra på android tv.
Appen fungerer ikke med Android TV-talesøk. Netflix støtter universelt søk og talesøk på alle andre plattformer som har muligheten til det, inkludert Chromecast og Google TV (som ble erstattet av Android TV). Hvorfor støtter ikke denne appen den. Netflix trenger noen få utviklere og testere for å implementere dette. Seriøst, jeg bruker sjelden denne appen lenger og prøver å se innholdet mitt på mer praktiske måter.
Nexus Player-versjonen av appen fungerte utmerket, men for omtrent en måned siden får jeg stadig feil om at den ikke kan koble til serveren selv om jeg har en solid nettverkstilkobling. Jeg får også tonnevis av deaktiveringsmeldinger mens jeg ser på noe. Vennligst fiks dette!
Netflix Meelelahutus qkco
Etter oppdateringen, stream info-overleggsvisning øverst til venstre på skjermen med videooppløsning, lydformat og andre strømdetaljer som ikke vises lenger ved å trykke på "i"-knappen på fjernkontrollen. Sony Bravia XD85 Series.
det er flott og alt, men jeg kan ikke nå innhold med talekommandoer, og mange ganger slutter den bare å spille med mindre jeg starter tv-boksen på nytt (ikke engang å avslutte appen fungerer, bare omstart fungerer) Takk for den flotte UX, men hvis disse ble fikset, ville det vært det beste.
Det er flere problemer på Xiaomi Mi Box: - noen ganger henger appen på en lasteskjerm - noen ganger presenterer tilfeldige feil når jeg velger film
Viser en gradient på alt som ikke er 16:9. En gang ville den ikke starte, bare en svart skjerm. Tømte cache, ville fortsatt ikke starte. Måtte slette og installere helt på nytt. Siden stemmeinndata ikke fungerer, og å bruke telefonen som et tastatur heller ikke fungerer... gjør det vanskelig å skrive inn passord. Undertekster fungerer heller ikke bra. Tekststyling fungerer ikke, og undertekstene er alltid hvite. Kan ikke ha separate passord for profiler som på en måte beseirer formålet, det er vanlig at folk er for late til å bytte til sin egen profil. Video stammer av og til i begynnelsen, og den første delen av filmen er vanligvis av lav kvalitet. Selv om det bare skjer de første 10 sekundene eller så. Forslag vises ikke på startskjermen. Ville vært veldig hyggelig å ha minst sist sett, listen min og forslagskort på startskjermen. Netflix slo virkelig ballen på denne.
Fungerer ikke på Mi box 3s.
Netflix Развлечения yjam
Minus 4 stjerner for ikke å virke på Nexus Player etter oppgradering til Android 6.0
Jeg tror det oppstår et maskinvareproblem i Android TV,s på denne aap
*
For en uke siden sluttet å jobbe med nexus-spilleren min. Appen starter, men før du starter filmen blir skjermen svart og TV-en sier "mistet HDMI-signal"
Appen mangler talesøk og Android TV-indeksering, noe som betyr at innhold ikke kan søkes fra startskjermen. På dette tidspunktet er det uakseptabelt siden de fleste apper har disse funksjonene. Appen har sporadiske krasj, men er relativt jevn. Når det gjelder seeropplevelsen er appen fantastisk. Videoer har aldri stoppet på grunn av bufring, og det er ekstremt sjeldent at bildekvaliteten synker. Skjold TV. 3 stjerner
Sluttet å virke 3. september på min Nexus Player med Android M (6.0).Jeg forstod at problemet var lokalt, så jeg restaurerte hele systemet mitt, til slutt fant jeg ut at andre har det samme problemet.
Jeg er sikker på at Netflix har en skikkelig Android TV-versjon av appen deres planlagt, ikke bare denne porten til standard Smart TV-appen. Inntil da, 2 stjerner, beklager.
Kan ikke spille av 4k- og HDR-filmer siden 6. mars 2019-oppdateringen på min Sony Android TV, den holder seg på 24 % bufring for alltid. Jeg har kontaktet hjelpestøtte, men ting går bare i sirkelen, de skylder på Internett-leverandøren, men Internett-leverandøren er i orden, prøv å logge ut og logge på, tilbakestill TV-en min til fabrikk, ingenting er fikset. Jeg tror det er dette Netflix-versjonsproblemet, ikke ISP eller enhetene mine. Jeg vil endre vurderingen min hvis Netflix løser dette problemet. Ingenting har blitt fikset, jeg bestemmer meg for å nedgradere planen min til Standard.neste måned, det er meningsløst å betale for premiumplan, og du kan ikke se HDR, 4K-filmer
måtte nedgradere til gammel versjon Ny versjon fra 3. september 2015 krasjer ved åpen. Skulle ønske netflix fikk det sammen. Nesten like ille som amazon som nekter å støtte enheten min fordi de krangler med google. Kanskje jeg bare må vente på at google starter en filmstrømmetjeneste....
Mangelen på stemmesøk i Netflix-appen er en smertelig åpenbar feil når den viktigste enkeltfunksjonen til Nexus Player-enheten – egentlig hele dens eksistens – er basert på dette nøkkelkonseptet. Jeg håper stemmesøk kommer til Netflix veldig snart.
Denne appen må oppdateres for å fungere med Android Marshmallow. Videoer lastes ikke inn, men lyden starter når et bluetooth-hodesett kobles til. Undertekster kuttes av på venstre side når det er 2 eller flere linjer. Vil redigere vurderingen når feilene er fikset.
Jeg får stadig feil 100-koden, omtrent klar til å kansellere Netflix-abonnementet mitt, ekstremt misfornøyd. Hvorfor betale for noe du ikke kan se, og de tar mer enn gjerne pengene dine hver måned.
Kan bare se én episode av noe før jeg kommer tilbake til påloggingsskjermen. Å logge på med fjernkontrollen er veldig forferdelig, vær så snill å fikse. Bruker Nexus Player.
Incredible Monster City Battle Ilm lib
Deaktiveringsproblemet er fortsatt ikke løst og det er nesten i slutten av juli, dette er et betydelig problem og det viser en betydelig mangel på handling fra enten nexflix eller google, det ville vært fint om en av dem i det minste sa at de vet om problemstillinger og at det jobbes aktivt med det.
Fungerer ikke lenger. Delt skjerm vises, og annet enn å bruke noen G for passord, skjer ingenting. Jeg har startet TV-en på nytt, lukk appen fra Innstillinger >> Apper >> Netflix >> Tving tett. Ingenting fungerer lenger. Jeg har ventet 60 sekunder på denne delte skjermen. Vanligvis tar det 5-10 sekunder før start. Nå brøt du den. Enhet: Sony Bravia KD x8505.
Appen er flott og bildekvaliteten er fin. Men i Kroatia tilbyr du ikke de siste sesongene av serien i biblioteket ditt. Jeg ønsket å se favorittprogrammene mine, og alle de nåværende episodene mangler. Bare de gamle er der. Du forventer ikke seriøst at jeg skal betale abonnement for innholdet jeg allerede har sett andre steder. Tenk strategien din på nytt. Jeg er OK med prisen, men bare for oppdatert innhold.