Post by threadriespigitab on Mar 12, 2022 4:20:31 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ DailyLife - My Diary, Journal ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ DailyLife - My Diary, Journal IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koodit glitch-kiteet ▞▞▞
▞▞▞ DailyLife - My Diary, Journal 2022 version ▞▞▞
Automaattinen varmuuskopiointi ei toimi, näyttö vain vilkkuu
Näyttää olevan ok, mutta hänen muistutushälytys näyttää lakanneen toimimasta, ei tiedä miksi.
En ole varsinaisesti pelannut tätä vielä olen todella ymmälläni miksi....peli tarvitsee sähköpostisi nyt, en halua joutua hakkerointiin, mutta sanon, että nimi on todella siisti, toivottavasti pääsen siihen
DailyLife - My Diary, Journal Turmush tarzi mymn
se oli kuin loistava, minulla ei ole sanoja
Tämä sovellus on hämmästyttävä ahdistukseeni, joten voin kirjoittaa, mikä on onni elämässäni
Olen käyttänyt tätä sovellusta jo 1 tai 2 vuotta ja se on hienoa, mutta kun vaihdan puhelimeni, minun on aloitettava alusta, joten toivon, että saamme tilin tänne tai jotain, jotta voimme jatkaa päiväkirjojen kirjoittamista toisella laitteella, mutta silti vanhoja päiväkirjoja. Vihaan vain sitä, että vanha päiväkirjani on poissa, koska vaihdoin puhelimeni. Kirjoitin sinne niin paljon muistoja.
Upea sovellus. Se on todella turvallinen tila (josta voidaan myös varmuuskopioida!) Henkilökohtaisille ajatuksille, tunteille ja tunteille. Ehdottomasti rakastan myös sen äänitysominaisuutta 💙💙💙
rakastan
Se pysähtyy automaattisesti
Rakastan sovellusta, ja käytän sitä ystävieni kanssa, mutta joillakin heistä on ongelmia kommenttieni näkemisessä, enkä myöskään näe heidän kommenttejaan, auta minua tietämään, mikä ongelma on
Tämä on niin hienoa! Todella rakastan sitä. Päivitän premium-versioon en vain ominaisuuden vuoksi, vaan yksinkertaisesti siksi, että sovellus on mahtava ja tarvitsen sitä todella. Rakastan päiväkirjan kirjoittamista, mutta tämä voisi olla myös hienoa, koska otan aina puhelimeni mukaan. Fontti ja muotoilu on niin söpö! Bravo sovelluksen kehittäjälle. Teit loistavan sovelluksen. Suosittelen tätä ehdottomasti!
Tarvitsee tekstin alleviivauksen. Yritän löytää päiväkirjaa, mutta yhdelläkään heistä ei ole sitä!
Sovellus tarvitsee ehdottomasti lisää kirjasimia, todellisen teeman valinnan (ei vain värejä) ja mahdollisuuden keskittää / sijoittaa lisäämiäsi valokuvia ja tuskin tarroja, joista valita. Myös melko ärsyttävää, että et voi skannata sormenjälkeäsi sen jälkeen, kun olet peruuttanut sen vahingossa sovelluksen avaamisen yhteydessä (sinun on suljettava ja avattava sovellus uudelleen sormenjälkien skannausta varten). Mutta kaiken kaikkiaan kohtuullinen pienellä hinnalla.
Pyydä sovellustasi kääntämään eri suuntaan, en voi edes käyttää sitä, koska sovelluksesi ei käynnisty tablettiani. Tee tämä ominaisuus, jotta voin käyttää sitä, en ole edes kokeillut, pääsin vasta ensimmäiseen osaan ja se ei toiminut ole kiltti!!!!!
UI on siisti. Ei helppoa tapaa löytää varmuuskopiotiedostoja. Ei tukea ollenkaan
Pidän tästä todella paljon kukaan ei pääse arkipäiväkirjaasi jos ei tiedä salasanaa ja se on myös monella tapaa erittäin hyvä
Pidän siitä, koska ominaisuudet ovat erittäin vood-laatuisia
Pidän tästä todella paljon siitä, että voit tehdä ja lisätä ilmaiseksi monia asioita!, Ja se ei viivy tai häiritse ollenkaan!, Suosittelen tätä todella teille, se on hauskaa ja ikimuistoista!.
todella auttaa minua, kun olen stressaantunut tai asioita tapahtuu, mutta suosittelen! Sellainen kuin päiväkirja!
Pidän sovelluksesta ja se auttaa minua mielenterveyteeni kirjoittaessani kaiken, MUTTA lisäykset tulevat näkyviin joka kerta, kun tallennan tai napsautan Takaisin-painiketta. Ymmärrän, että tarvitset rahaa jatkaaksesi sitä, mutta mielestäni se on aivan liikaa! Katsoin sovelluksen ostamista, mutta siitä mitä lataat, se on hullua! Premiumin edut eivät ole lähelläkään tarpeeksi saamaan minut edes harkitsemaan sen ostamista. Suurimman osan premium-tuotteista pitäisi joka tapauksessa olla vakiona, kuten tiettyjen sanojen värittäminen, ei koko juttu.
သစ်
Tämä on ensimmäinen kerta, kun ostan premiumin. Ostan sen pdf-otteen ominaisuuksien takia. Mutta kuten myös toisessa arvostelussa kirjoitetaan, kuva leikataan pois ja osa kuvasta sisällytetään toisille sivuille. Korjaa tämä, niin arvostan sitä varmasti! 17.1.2021: Siitä on melkein vuosi. Sama ongelma on edelleen olemassa. Nyt ongelma pahenee, koska kaikkia kirjoittamiani kiinalaisia sanoja ei ole pdf-tiedostossa. Voitko korjata sen kiitos?
Mukava käyttää päiväkirjaa. Usein näkyvät mainokset tekevät sen käytöstä kuitenkin ärsyttävää, ja RM19,90 on liian kova.
Kiitos päivityksestäsi. "Lisää video youtubesta" liite jokapäiväiseen elämään, kiitos......😭
Jos voisimme asettaa mukautetun taustan, se oli parempi
Tein kovasti töitä saadakseni asiat selville täydellisesti. Minulla oli yli 7 500 kirjainta, olin tyytyväinen työhöni, lopulta pelastin sen ja se palasi aiempaan sotkuisempaan tilaan, jossa minulla oli vain alle 6 500 kirjainta! Kaikki oli niin täydellistä; juuri niin kuin halusin asioiden olevan sitten tämä tapahtuu. Tämä on päiväkirjasovellus. Tällaisia virheitä ei voi vain tapahtua. Jotkut ihmiset kirjoittavat merkityksellisiä asioita muistiin, ja olisi naurettavaa, jos he vain menettäisivät sen sillä tavalla.
DailyLife - My Diary, Journal Διάφορα rngx
Päivittäisen elämäni muistiinpanot kaiverrukset tähän
on erittäin hyödyllistä ihmisille kirjoittaa sydämen raskaus muistiin ja rauhoittaa itsensä.
Sovellus on niin hämmästyttävä, että olen lapsi ja minulla ei toisinaan ole paljon aikaa tehdä päiväkirjaani tai päiväkirjaani, koska katson koko ajan gadgetiani, tämä sovellus vain muuttaa elämäni. ASENNA SE NYT KIDZILLE TAI KIDZILLE, JOKA KAIKKI KELLO SIELLÄ TAI gadgeteillesi, TIEDÄTÄÄN KIRJOITTAA PÄIVÄKIRJAA TAI PÄIVÄKIRJAA!
Se on niin söpö
Miksi mennä verkkoon? Miksi ei offline-päiväkirjaa!
Sovellus on tavallaan hyödyllinen, mutta mainokset ovat erittäin ärsyttäviä
Paras sovellus koskaan, mutta jos voit antaa meille omistetun verkkosivuston, jonne voimme kirjoittaa kuten muut Play-kaupan sovellukset, ehdottomasti 5 tähden arvoinen
Rakastan sitä niin paljon kiitos, että loit tämän. Pystyn piilottamaan salaisuuteni ja näen, mitä minun on tehtävä tänään tai huomenna
Rage of Dragons Piedzīvojumu spēles wmzr
erittäin onnellinen marami kang magagawassa
Huonoin sovellus menetät vain kaikki arvokkaat äitisi, jos poistit tämän sovelluksen, menetin myös kaikki hetkeni
Auttaa pitämään ajatukseni ja tunteeni oikeilla jäljillä.
Se ei koskaan näytä sovellusta
rehellisesti sanottuna se on hyvä päiväkirjasovellus, mutta siinä on huonoja asioita. Ensinnäkin, jos poistan sovelluksen, KAIKKI tietoni katoavat toiseksi. Kuvarajoitus tarkoitan, ymmärrän kyllä, että te yritätte saada mahdollisimman paljon rahaa, mutta se, että maksan selvästi, jotta saan enemmän kuin 3 kuvaa, on vain LaMe. ja kolmas on se, kuinka sinulla ei ole mitään sanottavaa siitä, millainen mielialasi on ollut viime päivinä. Tiedän, että sinulla on emoji nähdäksesi miltä sinusta tuntuu ostaa, joka ei toimi minulle. kiitos vain tämän sovelluksen luomisesta
Ei, ei ole varaa tilauksiin! Poistettu
Hyvä, mutta ei loistava Kaikki tässä on hyvää...mutta ei hienoa. Joitakin ominaisuuksia, joita haluaisin lisättäväksi, ovat kyky synkronoida useiden laitteiden, kuten tabletin ja puhelimen, kanssa. Varsinkin salaiset asetukset. Kyky tehdä videopäiväkirjoja. Ja mahdollisuus jakaa kaikki merkinnät yhteystietoluettelossasi oleville ihmisille, varsinkin jos käyt terapeutin luona. Ja lopuksi, jotta kaikki merkinnät voidaan varmuuskopioida valitsemallesi pilvitilille.