Post by threadriespigitab on Mar 12, 2022 4:32:46 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Beyondium ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Beyondium IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ ubegrænset nøgle hack ▞▞▞
▞▞▞ Beyondium 2022 version ▞▞▞
Jeg har ikke været så henrykt siden Monument Valley! Der er mere i dette end at forbinde prikker; der er fart, timing, mønster, undvigende...det går dybere ind i din hjerne, end du tror.
Sjovt at spille, og sandsynligvis nemmere end beregnet på grund af Spen på min note 5. Godt 2 dollars værd
Mediocres sædvanlige høje produktionsværdier gælder. Det ser og lyder dejligt uden reklamer eller distraktioner. Konceptuelt er dette et underligt lille let puslespil, der bevæger sig med arkadehastighed, og det er ikke umiddelbart intuitivt, hvad din grundlæggende strategi skal være (Kort version: forbind prikkerne. Længere version: forbind de rigtige prikker). Efter et par minutter klikkede det, og nu er jeg godt i gang. Dejlig kombination af twitchy og tænksom at ridse den Tetris kløe.
5-stjernet spil Jeg vurderede det ikke i starten, men da jeg kom ind i det, kan jeg ikke lægge det fra mig lol meget godt endnu et Tak 🙌
Beyondium Arcade fpa
Ikke så godt udført som andre middelmådige spil
Det er et meget udfordrende spil, det vil helt sikkert teste din hånd- og øjenkoordination.
Smash Hit er fantastisk. Dette? Skrald til sammenligning. Gem dine $. Selv begynderniveauet er for hurtigt...
Kedelig
God kamp! Som altid nåede Middelmådig det
Beyondium får dig til at føle dig smart
Jeg fik i det mindste alle præstationer på selvstudieniveau, det er nemmere på den måde. Ingen gentagelsesværdi, intet plot, ingen historie.
Kedelig!
God kamp. Fantastisk grafik. Ville købe igen.
Bricks Breaker Fun Dažādas spēles wyce
Dette er ikke et spil, det er en meningsløs app uden belønninger og konsekvenser
DIRAC Arcade znuh
Kræver meget koncentration.
For at være ærlig, forventede jeg mere om dette spil. Jeg mener, det er sjovt, og du kan have det sjovt med det i et par minutter, men sværhedsgraden stiger for hurtigt, og spillet bliver meget vanskeligt, irriterende og gentagende i nogle tilfælde på grund af dets sværhedsgrad. Er ikke et dårligt spil, men hvis vi sammenligner det med smash hit eller pin out, er disse spil meget bedre.
Jeg kan ikke sige nok gode ting om dette spil, det er ekstremt udfordrende hurtigt og meget meget sjovt. Jeg ville ønske, de kunne have gjort mere med det, men spillet var tilsyneladende ikke så populært, som det nok burde have været. Det kræver en god mængde reflekser nøjagtighed og intelligens!
Spillet er en god tidsdræber, men har intet plot og kan ikke rigtig afspilles. Blev ret hurtigt træt af det. IMO burde det være gratis.
Dette er det mest vanedannende spil nogensinde.. tabt i det!
Nåh!?!?!?
Det er smukt og flot soundtrack. Men falder lidt fladt for mig.
Da jeg havde lyst til at græde over mit brud, spillede jeg dette spil, lavede ikke meget, og det var derfor, det holdt mig beskæftiget
Interface ser cool ud, men spillet er virkelig dumt.
Jeg kan ikke se, hvorfor folk ikke kan lide dette spil; det er et godt koncept udført smukt.
dette spil er et af mine yndlingsspil
Men hvorfor ændrede du navnet dirac til beryllium 2016 mig var underlig makker.
Underholdende, men bestemt ikke værd $2
DIRAC Arcade tcbi
Gentagende, meningsløst og generelt kedeligt
Ikke for mig tak, :/
Jeg fandt det meget godt lavet. Smuk grafik og absolut fortryllende. Hvis du forventer et hurtigt og kompliceret spil, er dette måske ikke noget for dig, men hvis du vil have et meditativt og stadig udfordrende spil, er dette et meget godt valg!
For gentagne
Smash hit var det bedste. Denne? Jeg ville ønske, at der var en retssag, før du betaler penge. Bin det...
Tal om at betale for ingen handling, mystik eller overraskelse. Giv mig en pause fra det her.
Dette spil er så majestætisk!
Ville ønske jeg ikke købte den. Troede det ville være lærerigt. I stedet var det alt for hårdt og kedeligt og lærte mig 100% ingenting.
Virker som et spil for folk, der er desperate efter at slå tiden ihjel.
Pæn
Efter selvstudiet er afsluttet, er det alt, der virkelig er.
DIRAC Arcade tcbi
Røde og blå partikler. DNA-skygger. Gamle maskiner. Jeg er videnskabsmand. Hej Henrik. 10/10.
Det her er virkelig sjovt. Ville købe, hvis dette blev porteret til Switch sammen med PinOut og Smash Hit. Har dog ikke ret meget genspilbarhed.
Dejligt atom!!!
Det er de bedste app-spil i 2016!!!!! elsker det
Fremragende spil. Holder dig tilsluttet i timevis alle sammen.
Jeg føler, at jeg er i fremtiden, når jeg spiller dette.ligesom, det er ikke et spil, men noget futuristisk fortid, som folk underholder sig selv med, når de er høje på fremtidige stoffer, der hjælper dem med at holde i mere end 1 minuts gameplay, før deres livsrock er opbrugt, og de får utrolige resultater. Jeg har brug for fremtidige stoffer, så det kan blive bedre til dette "spil". det er dog stadig sjovt. lol. spillet har dog været nedbrudt ofte. ordne det venligst. tak.
Sjovt og enkelt spil
Det er lidt kedeligt, fordi alt du gør er at forbinde de dumme prikker
Fayn limes, du har ret. Dette spil er kun for personer med brians. Og ikke for idioter. De, der kan lide spil med indsigt, er gode. Dette spil er meget godt lavet ligesom smash det, meget godt lavet. Meget vanedannende. Forbind prikkerne og kombinationerne. Hvilken lvl af dit intellekt. Tålmodig og hurtig tænkning er dette spil. Enkelt, men alligevel kompliceret. Grafikken er meget lokkende og velformet. Skal, hvis du er til stratagy-spil.
Beyondium Arcade fpa
Du burde prøve det.